Beställning & leverans

Du kan välja att betala med faktura eller direktbetalning. För faktura gäller 30 dagars betaltid. De betalleverantörer (betaltjänster) som vi använder oss av är Shopify Payments (kort och Klarna) och Mondido (Swish).

Våra normala leveranstider är 1-3 arbetsdagar. OBS! Beställningar lagda på helger eller röda dagar skickas tidigast på måndagen efter.

Beroende på storlek och vikt av ordern så kommer vi att skicka din order antingen som varubrev till din adress eller som paket till ett uthämtningsställe i närheten av den uppgivna leveransadressen. Om du istället har valt leverans direkt till kontoret så skickas din order ditt under kontorstider.

Om förseningar i leveransen skulle uppstå (utan att vi har meddelat dig om längre leveranstid), kontakta oss på e-postadress: info@noerdic.se.

Vi använder båda Postnord och DHL för leveranser. Fraktbolag och leveranssätt beror på storlek av produkten och order. De minsta produkter passar bra i brevlådan och skickas direkt till leveransadressen.

När du slutfört din beställning skickas en orderbekräftelse till din e-postadress. I bekräftelsen finner du alla uppgifter om produkter, pris, fraktkostnad. fakturerings- och leveransadress.

Är något fel i orderbekräftelsen ska du omedelbart kontakta kundservice.

För ej uthämtade paket får du som kund stå för returfrakten. Vi debiterar den faktiska returfraktkostnaden för returen, dock minst 60 kronor. 

För de kunder som önskar att hämta ut sina beställningar finns möjlighet att göra det. Observera att order ändå ska läggas innan hämtning. Vi behöver minst 30 minuter att göra beställningen klar för upphämtning.

Lagret har öppet vardagar 9.00 till 16.00

Adressen är:

Glimmervägen 14
191 62 Sollentuna

Gör så här:
- lägg din order i vår egen webbutik www.noerdicb2b.se
- skicka ett mejl till info@noerdic.se, ange namn och ordernummer och meddela att du vill hämta ut ordern.
- Ring oss på 079 347 28 66 när du är framme. Våra kollegor kommer ut med din order.

Kundservice

Produktsupport